Jumaat, Disember 17, 2010

Majlis Risik + Tunang - Part 1


Hantaran dari pihak lelaki..


Sila fokus kepada Kotak Doorgit saya kat belakang..






Cincin Risik di sarung oleh Ibu Shah


Cincin Tunang disarung oleh Mak Ngah Shah


Duit Tanda diserahkan oleh Mak Ude & bersalaman dengan Mak Usu Shah.. Lengkap satu family..

Air mata saya menitik dengan deras semasa kedua-dua cincin disarungkan.. Terharu sangat.. Sebab banyak sangat dugaan yang kami tempuh untuk sampai ke tahap ni.. "Jangan lah nangis", bebel makcik-makcik Shah sambil gelakkan saya.. My bestie sibuk hulur tisu.. Hahaha.. Saya tak tau kenapa saya cengeng sangat masa tu..
Tapi ianya kenangan indah..








1 ulasan:

  1. salam. . .mak ude n mak usu 2 tinggl kt mna? sbb ummi sy kata mcm knl

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...