Rabu, Ogos 25, 2010

Kedai Aksesori Pengantin - Sri Nona

Dua hari lepas, shah temankan saya pergi pasar borong.. Nak borong ikan lah kononnya.. Banyak kedai yang baru buka.. Tapi yang paling menarik perhatian saya ialah kedai Sri Nona.. Sebaris dengan Hotel Pandan.. Apalagi, terus buat muka comel kat shah.. Shah pun kata, "Jom lah..". Bestnye, sangat memahami..



Saya beli tape bunga (kaler putih) dan alas dulang.. Kedai baru memang selalu buat offer.. Yang bestnya, alas dulang transparent yang saya selalu impikan, murah sangat2.. macam x percaya.. Hari tu saya pegi brightsale, RM8++.. Kat kedai ni baru RM2.90 per pcs.. Kalau beli 4 pcs RM10.. Saya sangat teruja tau, walaupun coraknya simple tapi very nice.. gambo lom upload lagi.. next time saya post..

So, tolak projek DIY alas dulang saya.. Jimat masa kan? Nak tunggu saya wat sendiri tak tau bila.. Paper bag diorang pun murah, 30 sen per pcs.. Bulan depan, nak pergi borong kat kedai ni pulak..

3 ulasan:

  1. hehehe, jauh sgt ke cik belle.. kalau nak apa2 sy leh tolong blikan..

    BalasPadam
  2. la.. nape la kedai tu g bukak dekat johor ek? dengki itu orang :D

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...