Selasa, Ogos 10, 2010

Butik Pengantin JB - Classic Bridal House

Sebenarnya dah lama nak post pasal ni. Tapi disebabkan busy dengan kehidupan harian, x sempat nak post. Saya nak share ngan b2b di Johor tentang bridal yang saya survey. Classic Bridal House merupakan salah sebuah wedding stop centre di Taman Putera, Johor Bahru (berhampiran Giant Xtra, Taman Suria).

Saya senang berunding dengan mereka sebab customer service diorang memang best. Bukan setakat bridal, mereka juga tawarkan khidmat kanopi, mandi bunga & lulur, catering & photographer. Untuk maklumat boleh check di blog mereka, classicbridal.blogspot.com atau facebook owner nya Azlina Binti Jummat Iena



Semua gambo ni saya amik dari blog & facebook kak iena, tuan punya bridal.. Saya suka sebab diorang ni flexible. Baju diorang pun cantik2.. Saya betul dah jatoh chenta ngan collection mereka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...