Rabu, Februari 12, 2014

DIY Hantaran Adik (Part 1) - Konsep Garden


Salah satu tugas saya untuk majlis adik saya adalah DIY Hantaran.. Disebabkan majlis nikah & reception mereka pada hari yang sama, memang tak sempat saya nak guna fresh flower.. Saya kan kakak sulung, mesti kena menepek kat dewan sepanjang hari.. Lagi pun majlis mereka kebetulan  jatuh pada "Hari Valentine's Day" (walau kami tak berniat nak sambut).. Mesti fresh flower mahal masa ni.. Saya guna fake flower je..

Tapi, saya buat kelainan sikit pada hantaran ni bagi membuktikan hantaran guna fake flower pun cantik tau.. Saya guna fake flower petal warna cream.. Beli dekat PSB Ayer Itam.. RM4.90/pckt.. Adik saya request hantaran guna bantal.. Saya guna bantal polistrin je, jimat masa.. Sedang gigih membahagikan masa bekerja, mengurus rumah tangga dan menguruskan majlis adik.. Nantikan hasilnya!!!..

Fake Flower Petal


1 ulasan:

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...