Isnin, Februari 17, 2014

Review - Baju Nikah


Post yang lepas, saya ada share tentang Teaser Baju Nikah. Baju Nikah saya menggunakan Sequin Chiffon seperti dalam post Sequin Chiffon aka Kain baju nikah. 

Saya pilih baju kurung moden.. Baju nikah agak besar sebab tetiba berat badan turun dan takde masa nak pergi fitting lagi.. jadi saya redha je pakai baju besar.. Nasib baik semua orang cakap baju, beading, veil, semualah cantik.. kembang sekejap.. Jadi tak lah rasa ralat.. Inilah antara drama dalam majlis kami.. Tapi memang saya dah set kan minda supaya redha walau apapun jadi pada hari kejadian.. Alhamdulillah, ianya terapi yang paling baik..

Baju Shah, baju melayu cekak musang.. Samping warna turquoise sedondon dengan beading pada veil dan baju saya.. Saya pilih kain yang flowy..

credit to our official photog Silent Clicks Photography

Ada 6 biji butang sampul pada tangan baju.. Gedik kan mintak macam-macam kat tailor???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...