Selasa, Februari 11, 2014

Kad Kahwin Adik - Warna Tema Biru + Pink


Alasan klishe saya lama tak update blog adalah, sangat sibuk.. Menguruskan kerajaan rumah-tangga sebagai timbalan perdana menteri merangkap menteri kewangan.. Hahaha.. Sebenarnya saya sedang sibuk dengan persiapan perkahwinan adik perempuan saya.. Last minute preparation, sebab bakal pengatin sibuk sangat.. Adik saya staff nurse di hsajb (hospital yang paling bz di JB ni)..

Konsep majlis beliau adalah "Garden".. So, warna tema boleh campur-campur.. Combine majlis dengan pihak lelaki juga macam majlis saya dulu.. Mudah, jimat masa & kos.. Penat pun sekali.. Majlis nikah pun buat pada hari yang sama dan di dewan yang sama..

Kad kahwin adik saya.. 

Warna tema kad adalah biru & pink.. Hasil design pihak lelaki, mereka hantar printing je.. So, kami memang tak ambil port atas typing error dan sebagainya.. Maklumlah, kad sponsor..




1 ulasan:

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...