Jumaat, April 30, 2010

Perlu Ke, Pelamin Mini? - Bab 2

Atas nasihat mak andam, akhirnya saya decide nk pelamin mini.. Tp yg simple.. dan sy akn hias bilik dgn simple juga..


Contoh pelamin mini simple dari mak andam

5 sebab..
  • Bilik saya x cukup besar untuk tampung rombongan lelaki + kawan2 yg nk b'gambo nnti..
  • FFIL, Bakal adik ipar, kawan2 lelaki saya mesti segan nk masuk bilik b'gambo dgn saya dalam bilik walaupun bilik dihias cantik..
  • Gambo moment disarung cincin 2 amat penting. So, x nk lah sampai OP t'paksa b'sesak smpai x dpt angle yg baik..
  • Saya nk b'gambo dgn bapak sy.. Kalau kwn2 perempuan sy penuh kat dlm bilik, sure bapak sy yg pemalu 2 x nk b'gambo dgn sy.. huhuhu, dah la sy ni ank bapak..
  • Saya x nak kwn2 sy yg dok dlm bilik utk teman sy, malu nk kuar g makan sama2 ngan rombongan lelaki (mengalahkan bakal pengantin lak..) sbb sy x pasang khemah bagai..
Isu utama adalh GAMBO... betul x kwn2?... Sbb itulah antara kenangan terindah..

2 ulasan:

  1. setuju sgt2.., bila tgk kawan rapat tunang xder pelamin... mmg susah op nk ambik gambo, sbb ramai sgt kekawan dlm bilik.., then nk ambik gambo ngan tunang (kawan saya punya tunag pown ) susah....bila dh tgk cam 2 nyer keadaan.., erm, kena pk 3 kali nk amik ke idak

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...