Khamis, Oktober 14, 2010

Takde Mood Nak Kahwin!!!!...

Dah berhabuk blog ni.. kenapa saya malas update???... sebenarnya, saya x de mood.. makin nak dekat, cam x de mood lak.. saya x tau nak buat apa... majoriti kawan2 saya dah kahwin.. masing2 dengan hal sendiri.. yang belum kahwin lak x de pengalaman.. mak bapak saya pun anggap saya terlalu berdikari.. lagipun diorang x de pengalaman.. anak pertama lah katakan.. memang saya seorang yang berdikari.. mak bapak saya selalu percaya yang saya boleh buat.. adik2 saya pun sama..

Tapi diorang x tau yang kepercayaan diorang tu buat saya stress.. shah lak sekarang makin busy kerja, saya faham.. lagipun kerja baru.. mesti sungguh2.. kerja buat 2 shift..

Saya x de kakak.. kawan baik saya dah pindah singapore, dah ada anak.. nak contact pun susah.. apa saya nak buat???... Saya betul x de mood nak kahwin.. mesti shah sedih ble tau apa yang terbuku dalam hati saya ni..

Baru balik dari kampung.. Mak bapak saya sibuk canang tarikh kahwin saya kat orang kampung.. nampak cam xcited.. Tapi diorang x tanya pun apa yang nak dibuat??, nak buat camna??, kenapa buat camni??.. bila ajak teman beli barang ayat x boleh blah "ikut suka ko la.." bila saya merajuk, "kitorang x de pengalaman la".. saya ada pengalaman ke?????...

SAYA TAKDE MOOD NAK KAHWIN..

10 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...