Isnin, Oktober 25, 2010

Alas Dulang, Yaasin & Cincin

Arini citer pasal entri2 basi ye.. Kalau kwn2 blogger masih ingat tentang post Kedai Aksesori Pengantin - Sri Nona, saya beli alas dulang simple dengan harga yg sangat murah.. RM10 untuk 4 pcs.. maaf kalau kualiti gambar tidak memuaskan hati.. maklumlah tangan saya keras ble pegang camera..


Yaasin ni pulak saya beli kat mydin.. saya pilih yang siap ngan tulisan rumi.. bukan sebab saya tak pas ngaji.. sekurang-kurangnya, orang yang tak fasih baca jawi masih boleh join majlis2 yaasin.. RM2.20/pcs.. tapi kalau beli banyak, RM18 untuk 10 pcs.. jimat 20 sen untuk setiap pcs.. berbaloi la jgk..



saya berangan nak DIY cover yaasin.. macam dalam blog dija*deja.. kalau b2b nak tempah dari blog ni pun boleh..


sumber dari dija*deja


ni pulak, gambar cincin-cincin untuk saya dan shah.. cincin risik, cincin tunang dan cincin batal air sembahyang untuk shah..

ada rombakan dalam majlis kami.. saya akan cerita next time..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...