Khamis, Oktober 21, 2010

Teruskan Perjuangan..

Terima kasih yang tak terhingga pada semua kawan2 blogger yang sudi bagi nasihat dan semangat pada saya.. Mood kahwin dah kembali.. Perjuangan harus diteruskan.. Cuma sekarang ni masa sudah amat suntuk.. Saya masih belum ada photographer, canopy, caterer.. Siapa ada suggestion?? Sila angkat tangan..

3 ulasan:

  1. Budget utk photographer bape??? member ade gak yg wat. xtually buat kat uma kan?? my uncle ade wat caterer tp dia jenis xdela fully caterer yg mcm org2 biasa buat. Dia just masak2, dia punye masakan mmg tip-top. mmm pasal canopy tu, u punye bridal xde sewakan canopy skali ker???

    BalasPadam
  2. yan...minggu niekan pameran pengantin kt danga city mall..kalo tak silap..try survey..mane tahu dpat yang promo punye..save sket budget tak....

    BalasPadam
  3. Lieya, bridal ada sediakan khemah.. kira full package la.. klu RM33/head, pengsan mak bapak saya dengar.. saya masih dalam mood survey..

    Noranis, saya dah pegi pameran tu.. saya masih dalam mood survey.. ble ntah mood ni nak abes.. masa nk dekat dah ni.. doakan saya ye..

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...