Sabtu, Disember 18, 2010

Majlis Risik + Tunang - Part 2


Acara menyerahkan hantaran.. Sila tengok bapa saya, ketawa tak hengat sambil duduk di pintu.. Masa ni semua perut dah kenyang, depan pintu pun jadi..


Kami dah selamat bertunang.. hehehe.. Agak malu-malu.. Shah sebenarnya tak datang.. Tapi oleh kerana tugas dia pada hari tu sebagai pemandu kepada pakcik & makcik dia.. tu yang pakai seluar jeans..


My best buddy.. Yen..


Handsome tak mamat ni pakai baju melayu.. Kan dah kena balik tukar baju.. tu lah siapa yang soh datang pakai seluar jeans.. Sibuk nak gambo ngan mak jugak..


Alhamdulillah.. Doakan kami ye..


2 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...