Isnin, Disember 20, 2010

Orang Kuat Majlis..


My lovely mummy.. Mak lah yang masak hidangan utama yang sangat best.. Semua tetamu makan bertambah.. Siap mintak tapau.. hahaha.. Sangat puas hati.. Mak juga yang sponsor baju saya.. Cadar yang sangat klasik.. Segala peralatan makan yang baru.. Terima kasih mummy...

Adik saya yang bongsu (baju songket biru).. Orang yang bertungkus lumus tolong mak dari pagi.. Maceh Adik Noi..

Adik kedua saya (baju songket purple).. Balik dari seremban sabtu pagi, terus jadi driver saya dan mak.. lepas majlis terus balik seremban semula disebabkan tugas.. Esoknya, balik Jb lagi.. Cian dia.. Tukang sponsor tudung, kek dan buah hantaran.. TQ very much dear..


My beloved father yang tengah dok sengih kat pintu.. Tukang sponsor katil saya.. Balik kerja terus cat & kemaskan bilik saya.. Sebab tau anak dia ni alergik mengemas.. Bukan malas ye kawan2.. Saya alergik habuk.. Takut pengsan lak bila sinus menyerang..


My bestie, Ardiana (sebelah saya) & Amy (depan saya).. Tanpa korang, saya mungkin patah semangat.. Tukang buat hantaran saya, walaupun balik kerja kol 10pm.. terus datang rumah tolong saya.. Tukang teman saya wat persiapan sampai kol 4 pagi.. Tukang hias bilik ikut kemahuan saya, maklumlah saya agak cerewet.. Tukang sponsor kek untuk tetamu.. Teman saya tido sebelum majlis walaupun tido 2 jam je.. Tukang layan kepanikan saya sebab belum bersiap masa rombongan lelaki sampai.. Memang kelakar yang indah.. Penat yang berbaloi kan?..


Tunang tercinta, jadi driver saya.. walaupun saya pemilik lesen penuh, tapi sangat malas ngadap jalan jam kat JB ni.. Tukang kuar duit.. Tukang tadah telinga bila saya marah, sedih, stress.. Tukang cari sireh untuk saya tengah2 malam, sebab ada orang yang terlupa nak belikan saya sireh.. Terima Kasih Sayang..

Terima kasih semua..






2 ulasan:

  1. hi shahayana.

    awk langsung bila? bila ada b2b yang sama2 timeline mcm best lak. sy 18/12 hari tu baru risik. nanti bulan 2 tunang. awk area jb gak eh? pape pun hope kita boleh tukar2 info sbb tmpt pun sama, timeline pun mcm sama. mgkin awk awl sket lah. ;)

    BalasPadam
  2. cik nuruain, blom ada date lg.. tp kami ikat setahun hidup.. bpk saya ske wat keputusan tiba2.. so, kena get ready je.. tunang bln 2?.. good luck ye.. anything need my help just inform.. keep in touch ya..

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...