Rabu, Disember 24, 2014

DIY Sticker - Thank You Tag for Doorgift


Salam Rabu.. Harini saya sibuk buat back-up (salinan pendua) data dalam komputer, terjumpa pula design sticker untuk Thank You Tag untuk Doorgift Majlis Persanding saya.. Saya buat design serupa dengan design kad kahwin saya dari Red Card Marketing (M) Sdn. Bhd.  Sila lihat post Review - Kad Kahwin (RedCard)..

Sebenarnya, saya dapat free TQ tag semasa tempah kad, tapi design langsung tak sama & tak de print nama kami.. Saya malas nak complaint sebab barang free.. Lagipun salah saya sebab tak tanya banyak tentang free gift masa tempah kad.. Jadi saya ambil keputusan buat sendiri.. Saya guna software CorelDRAW X3.. Guna design kad kahwin (sedih dengan TQ tag yang diberi percuma).. Print kat office guna kertas sticker yang disponsor oleh family in-law.. Jadi, kos saya DIY sticker kali ni adalah RM0 + usaha dan kreativiti.. Hehehe, jimat-jimat..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...