Selasa, Disember 16, 2014

Review DIY Hantaran Tunang for Her (Adik Bongsu)


Harini saya share tentang hantaran dari pihak lelaki pula.. Untuk pengetahuan korang, hantaran ni pun saya yang diy.. Over tamak kan?.. Hahaha, suma saya bolot..  5 dulang.. Warna tema PINK + TURQUOISE

Siapa yang memang rajin baca blog ni dari dulu (perasan kan I? huhuhu..) mesti perasan yang saya recycle balik deko & dulang hantaran saya dulu.. Sila check post Review - Hantaran to him..


Masa ni blom tambah border kat bawah bantal.. Testing pkai sirih tipu..



1. Tepak sirih



2. Dua bentuk cincin (risik + tunang) & duit tanda



3. Telekung



4. Buah



5. Kek


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...