Isnin, Disember 15, 2014

Review DIY Hantaran Tunang to Him (Adik Bongsu)

Seperti biasa, alasan klise saya, penyakit M punca utama tidak update blog.. Harap masih ada yang sudi baca blog cabuk yang selalu bersawang ni..

Harini, saya nak buat review tentang hantaran Majlis Tunang Adik Bongsu saya.. Dari pihak kami kepada pihak lelaki.. Adik saya tak tetapkan konsep untuk hantaran, cuma beliau request warna tema pink + purple.. 7 dulang.. Deko hantaran saya sponsor..


Gambar sebelum semua hantaran dibawa ke rumah mak.. Masa ni timbul rasa menyesal duduk apartment.. Susahnya nak mengangkut barang yang banyak walaupun unit rumah dan parking saya bertentangan dengan lift.. Nasiblah Shah sangat memahami hati isterinya yang cepat panas ni.. Disusun satu-satu dalam lift.. Sampai org lain x sampai hati nak masuk lift.. Nasib baik ada 2 lift kat setiap blok..



1. Sirih Junjung



2. Perfume



3. Kemeja



4. Dompet & Tali pinggang



5. Kek



6. Buah



7. Hamper (Maklumlah, masa ni raya kedua..)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...