Selasa, Disember 22, 2009

Jiwa Kacau..

Bile setiap kali orang tanya "bila nak kawen?" aku just senyum je..
Bile adik aku sibuk perli2 sbb dy sibuk sgt nk kawen next year ngan budak yg dy bru knal 2 bln..
aku akn jwb, "Ada aku kisah?"..
Lantak lah org nk ckp pe..

Sebenarnya, aku pernah putus tunang..
Jadi bapak aku wat keputusan lepas ni x yah tunang lelama..
lps 3 bulan trus wat majlis..
3 bulan mana sempat nk wat preparation pak oii...
Lainlah kalau aku nk kawen ngan ank jutawan ke, x pun ngan wedding planner..
mesti suma siap kot..
Dah la boyfren aku ni krj biasa jek..
Ank org biasa jek..
Aku pun dari famly biasa gak..
Kerja pun mkn gaji..
Cuma ble ada projek bru la dpt side income..

So, aku n boyfren sepakat..
kte wat preparation skit2, senyap2..
ble da confirm senang..
Walaupn aku sibuk post kat blog, tp x yah risau sbb dyorg yg sibuk tanya n perli tu, buta IT..
Hik3..
Jahatnye aku..
Tapi aku rasa parents aku dah dpt bau..
hehehe..
Sbb tu bpk aku asyik mention psl kawen jek..
Dalam perancangan, kami nak langsung akhir tahun depan..
Tp parents dia lak nak bulan 6..
Tgok dlu camna..

Stakat ni ktorang da start wat p'siapan skit2..
Banyak gak yang DIY..
Tapi yang seronoknya, boyfren pun tolong wat skali..
Bagus2..
Biasanya, org lelaki ni mls nak amik pot psl gunting2 kertas/ riben ni..

4 ulasan:

  1. sgt sweet bf kamu nak menolong memotong riben..hehehe

    BalasPadam
  2. hi dear, blogwalking.

    tawaran mekap nikah dan sanding 2010 dari petite touch. free trial makeup untuk bakal2 pengantin.

    BalasPadam
  3. tu lah lynadabesh, wat banyak2 pn x bosan sbb yg t'syg sanggup join skali..

    BalasPadam
  4. petite4, u kat ne? klu kat jb leh gak try..

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...