Ahad, Mei 09, 2010

Selamat Hari Ibu..

Ibu, ibu.. Engkaulah ratu hatiku..
Bila ku berduka, Engkau hiburkan selalu..
Ibu, ibu.. Engkaulah ratu hatiku..

Selamat Hari Ibu, Mummy!!!...
Nak wat suprise..
Hik3..

Saya share beli present ngan adik bongsu saya..
Maklumlah, save budget skit..
xtually, company saya wat trip g australia bulan depan..
So, simpan skit wat duit poket..
Tapi, ktorg belikan present yg best skit..
Beli cincin emas untuk Mummy..
Ala2 cincin tunang gitu..
(meroyan sbb kena postpone tarikh tunang.. huhuhu..)

Malam lak saya nk bwk mummy mkn seafood (favourite dia walaupun saya allergy..)
Kat Grand Strait View, Danga Bay..
Ramai kata makanan diorg best..
Harap mummy ske..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...