Khamis, Januari 03, 2013

Shopping Online - Mix Pearl

Hi peeps!!.. Dah jadi trend zaman sekarang shopping online (membeli-belah atas talian)..
Saya ni lebih suka beli secara life kat kedai.. Tapi terjumpa fb https://www.facebook.com/iena.shahreena..

Macam-macam ada dalam fb Iena Shahreena.. Ada border lace.. Ada pearl.. Memandangkan first time saya nak jahit manik pada baju, saya memang tak tau nak mix matchkan warna, saiz dan jenis manik atau pearl.. Dari page Iena, dia siap campurkan ikut kemahuan pembeli..

Saya request warna off white : silver = 2 : 1.. Sebungkus RM18 = 90g++ tak termasuk courier charge.. Tapi pada saya, memang berbaloi..


p/s : Baju belum hantar tailor dah sibuk beli beads bagai.. Over excited kan???...



5 ulasan:

  1. Eh, OK-la harga.. sebab banyak kot tu kan..gpon dgr org kate manik jenis pearl mahaL sket.

    mmg berbaLoi nih!!

    BalasPadam
  2. add jugak fb dia, tapi tak pernah lagi beli pearl tu, maybe tunggu raye kot..:)memang murah rasenye compare kat kedai tau

    BalasPadam
  3. btol, kat kedai pack kecik2 dah RM4/ 5 sebungkus.. Memang x regret.. Recommended..

    BalasPadam
  4. ade tak no fon iena shahreena tu? i nak beli bead dr dy a.s.a.p :)

    BalasPadam
  5. sorry saya takde no phone dia.. Biasa ktorang just pm kat fb je.. :<

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...