Rabu, Februari 27, 2013

Kain Baju Nikah Dah Hantar Tailor!!!..

Salam semua.. Semalam saya dah hantar kain Sequin Chiffon aka Kain baju nikah
pada tailor.. Dah banyak kali postpone nak hantar.. Macam-macam dugaannya.. Alhamdulillah, hantar jugak.. Saya tak amik designer bagai.. Tailor biasa je.. Harga sangat affordable.. Ramai yang kata, hasil jahitan beliau sangat kemas.. Ditemani oleh my bestie, Amy, Ardiana & Kak Miera.. Sayang korang..

Sessi brainstorming dirumah beliau.. Semua bagi pendapat.. Rasa seronok sangat.. Akak tailor tu pun sangat sporting.. Sesetengah tailor suka reject idea kita.. Alhamdulillah, akak ni tak cerewet tapi ada juga bagi cadangan.. Tak berani lagi nak announce nama beliau.. Kita tengok hasilnya dulu.. Hati berdebar-debar..
 
 
 Hasil contengan akak tailor..  Saya pilih baju kurung moden je.. Tapi kain nak yang flowy2.. Bahagian tangan, saya mintak akak tu letak butang sampul/ bungkus.. Gediks kan???.. Huhuhu.. Alhamdulillah, selesai lagi satu perkara..

 



1 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...