Jumaat, April 12, 2013

Tiada Majlis Bertandang


Salam.. Kalau b2b perasan, saya dah letak wedding ticker.. Masa sangat suntuk.. Selama ni tak berani nak letak.. B2b yang mengikuti blog cabuk saya ni mesti tau yang saya pernah putus tunang.. Tapi dengan orang lain.. Berdebar-debar pulak tengok ticker tu..

Seperti biasa, kami hanya mampu merancang.. Kami ni pengantin bajet.. B2b yang rajin baca blog saya mesti tau banyak dugaan yang kami tempuhi dalam tempoh pertunangan ni.. Sila klik SINI untuk b2b yang baru jumpa blog cabuk ni.. Sebenarnya banyak lagi, cuma malas nak cerita..

Mengikut perancangan awal, kami akan bernikah pada 31 May 2013, Bersanding pada 1 Jun 2013 & Majlis Bertandang pada 2 Jun 2013.. Tapi malangnya, pada tarikh 1 Jun tu, dewan kecil yang kami tempah, dah ada orang booking.. Hanya kosong pada 2 Jun.. Saudara mara Shah ramai dan tinggal jauh.. Jadi takkan kerana kami mereka terpaksa turun JB 2 minggu berturut-turut.. Kesian kan?.. Jadi kami sepakat buat satu majlis je.. Sebab tu tak de majlis bertandang.. Tapi ada hikmahnya.. JIMAT!!!.. Bukan Jimat wang je, jimat masa pun.. Alhamdulillah, dipermudahkan..



3 ulasan:

  1. mesti berdebar debar kn dah nak dekat tarikh tu? hehe. anyway, semoga dipermudahkan jalan. seronok baca blog awak. hehe :D

    BalasPadam
  2. salam kenal..MG b2b dari kedah :D
    xpe dear..MG pun wat satu majlis je..think positif k .

    BalasPadam
  3. nmS, hehehe sebenarnya belum bedebar lagi.. Cuma kusut sikit sebab banyak belum seatle.. Kami berdua agak terkontang-kanting skit.. Biasalah, dugaan kan.. Amin.. Doakan yang terbaik untuk majlis kami.. Terima kasih sudi singgah blog cabuk ni..

    MissGogreen, Salam kenal juga.. Jauhnya Kedah, senang2 datang lah Jb.. Terima kasih bagi semangat.. Saya akan terus positif..

    BalasPadam

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...