Jumaat, April 12, 2013

Tiada Majlis Bertandang


Salam.. Kalau b2b perasan, saya dah letak wedding ticker.. Masa sangat suntuk.. Selama ni tak berani nak letak.. B2b yang mengikuti blog cabuk saya ni mesti tau yang saya pernah putus tunang.. Tapi dengan orang lain.. Berdebar-debar pulak tengok ticker tu..

Seperti biasa, kami hanya mampu merancang.. Kami ni pengantin bajet.. B2b yang rajin baca blog saya mesti tau banyak dugaan yang kami tempuhi dalam tempoh pertunangan ni.. Sila klik SINI untuk b2b yang baru jumpa blog cabuk ni.. Sebenarnya banyak lagi, cuma malas nak cerita..

Mengikut perancangan awal, kami akan bernikah pada 31 May 2013, Bersanding pada 1 Jun 2013 & Majlis Bertandang pada 2 Jun 2013.. Tapi malangnya, pada tarikh 1 Jun tu, dewan kecil yang kami tempah, dah ada orang booking.. Hanya kosong pada 2 Jun.. Saudara mara Shah ramai dan tinggal jauh.. Jadi takkan kerana kami mereka terpaksa turun JB 2 minggu berturut-turut.. Kesian kan?.. Jadi kami sepakat buat satu majlis je.. Sebab tu tak de majlis bertandang.. Tapi ada hikmahnya.. JIMAT!!!.. Bukan Jimat wang je, jimat masa pun.. Alhamdulillah, dipermudahkan..



3 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...