Rabu, Januari 20, 2010

Fairy Tale..

Semalam g tgok movie Adnan Sempit kat CS, cam Fairy Tale Story lak.. Tp sepanjang tgok movie ni, Shah senyum je.. Orang lain ketawa tak hingat, dia senyum je.. Dalam keta, aku tanya pendapat dia tentang citer tu.. Dia jawab, "Cam lebih kurang citer kita kan?".. Terus dia tanya, "Syg, sepanjang kte bersama, u rasa bahagia x?"..



Kredit to Ahmad Idham, revolusi citer melayu.. Barisan pelakon yang best.. Jalan citer yang simple n x nmpk plastik..

Cinta macam coklat kan? Ble tak de, rasa cam x complete je.. Ble dapat memang syok!!.. Ble terlebih makan, sakit lak.. Tapi cinta tu suci, so x patut timbul isu darjat or pangkat.. Yang penting kte ikhlas, inya'allah cinta tu bersatu..

2 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...