Selasa, September 17, 2013

DIY - Hantaran Me For Him


Salam Hari Malaysia, harini nak share tentang projek DIY hantaran saya kepada pihak lelaki masa majlis nikah..

Memandangkan saya ni pengantin yang bajet tipis, maka ber-diy la.. Kalau masih ingat dengan post saya sebelum ni tentang Dulang Hantaran dan post tentang Bunga-bungaan Ayer Itam, saya tukar plan tambah bunga pink sebab dah terbekenan.. Saya beli dari kedai yang sama dari Ayer Itam.. Saya borong ribbon sekali.. Shah dan Mak yang temankan saya berkampung dalam kedai tu untuk mix & match kan bunga dan ribbon.. Tu yang Warna Tema Majlis Pernikahan saya jadi BIRU + TURQUOISE + PINK..




Hasil air tangan pengantin.. Huhuhu..

Kain satin warna TURQUOISE, saya beli dari Nagoya Giant Plentong.. Harga tak ingat, tapi memang murah.. Family saya memang suka shopping kain kat sini lebih-lebih lagi nak raya..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...