Sabtu, September 21, 2013

Review DIY Bilik Pengantin



Salam Sabtu.. Harini saya nak review bilik pengantin yang saya DIY dengan my flower girl & pakcik saya.. Basic yang sama seperti Review DIY Pelamin Nikah, menggunakan tirai yang sangat simple.. Dan masih mengekalkan Warna Tema Majlis Pernikahan saya iaitu BIRU + TURQUOISE + PINK..

Hanya kain tabir warna TURQUOISE +  Bunga-bungaan - Ayer Itam milik saya.. Yang lain-lain pinjam dari kakak ipar.. Dan yang paling penting bajet yang sangat ciput.. Alhamdulillah, semakin hampir hari majlis walaupun masih banyak dugaan namun banyak juga perkara yang dipermudahkan..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masih Belum Ada Rezeki

L ebih setahun tak menulis & jenguk blog ni.. Konon-konon sibuk dengan kehidupan harian.. Sebenarnya, berusaha meneruskan hidup.. Weddi...